رئیس دانشگاه تبریز:

سیزده آبان بهترین الگوی انقلابی برای قشر دانشجو است

1401/08/12 - 22:13 - کد خبر: 79540
صفر نصراله زاده

نصر: رئیس دانشگاه تبریز گفت: سیزده آبان بهترین الگوی انقلابی برای قشر دانشجو است و روحیه شجاعت و استکبار ستیزی را در دانشجویان کشورمان زنده می‌کند.

به گزارش نصر، صفر نصرالله زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی شاهد مبارزه جوانان بخصوص قشر دانشجو با استکبار بوده که می‌توان به نمونه بارز آن در سیزده آبان اشاره کرد. 
وی ادامه داد: پیام واضح سیزده آبان این است که انسان‌های مظلوم که سال‌ها تحت سلطه استکبار جهانی بوده‌اند برای دفاع از حق و حقوق‌شان شجاعانه و با جان گذشتگی در صحنه مبارزه حاضر می‌شوند و از حق خود دفاع می‌کنند.
وی تاکید کرد: به شهادت رسیدن جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز در بمباران رژیم بعثی عراق را می‌توان نمونه ادامه راه شهیدان روز سیزده آبان تسخیر لانه جاسوسی دانست.
نصرالله زاده خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی همیشه در پی سلطه به ملت‌ها بود و هیچ‌گاه خواستار استقلال ملت‌های قوی نیست اما ملت قدرتمند ایران اسلامی در این جنگ حق و باطل همیشه پیروز میدان بوده است.
وی افزود: آمریکا در جنگ سخت از سوی کشور ما شکست خورد و دست به جنگ ترکیبی زد و خواست از طریق فضای مجازی گسستی در کشور ایجاد کند که باز از خیال خام خود دچار اشتباه محاسباتی شد.
رئیس دانشگاه تبریز درپایان گفت: مردم آگاه و بصیر کشورمان به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی سیزده آبان می‌توانند پیام ملت همیشه بیدار در صحنه را به آمریکا مخابره کنند که مشت محکمی بر دهان استکبار است.
انتهای پیام/

پژوهشیار