خبر/

محرومیت مدافع تراکتور تعلیق شد

1401/08/09 - 12:14 - کد خبر: 79178
تیم تراکتور

نصر: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی درخواست باشگاه تراکتور، محرومیت سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال این باشگاه را تعلیق کرد.

به گزارش نصر، باشگاه تراکتور تبریز در پی رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه ای حسینی از همراهی تیمش در بازی های لیگ برتر، نسبت به این رای اعتراض کرد و این کمیته پس از تشکیل جلسه و بررسی دفاعیات تراکتور، یک حلسه محرومیت باقیمانده این بازیکن را به حالت تعلیق درآورد.
سیدمحمد حسینی در بازی با مس رفسنجان مرتکب تخلفات و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه شده بود که از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت در بازی های رسمی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

تعداد ملی‌پوشان تراکتور به چهار نفر رسید
با دعوت دو بازیکن تراکتور به اردوی تیم ملی جوانان، تعداد ملی‌پوشان این تیم به چهار نفر رسید.
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، میلاد کر و امیر ابراهیم‌زاده دو بازیکن تیم بزرگسالت تراکتور به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان از ۱۲ تا ۲۲ آبان ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد و بازیکنان منتخب از تاریخ ۲۲ الی ۲۹ آبان برای انجام دو بازی دوستانه عازم کشور بلاروس می‌شوند.
پیش از این نیز محمدرضا اخباری و مهدی هاشم‌نژاد از تراکتور به ترتیب به اردوی تیم ملی بزرگسالان و اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان و زیر ۲۲ سال دعوت شده بودند.
انتهای پیام/

پژوهشیار