مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی:

۵۰ قصه گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز رقابت می کنند

1401/08/09 - 09:16 - کد خبر: 79140
پوستر

نصر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز میزبانی مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور است، اعلام کرد: ۵۰ قصه گو در این مرحله از جشنواره در این شهر باهم رقابت می کنند.

به گزارش نصر، علی بینش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد قصه گوی برتر از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این جشنواره رقابت می کنند.
وی یادآور شد: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند. 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست، اظهار کرد: مربیان تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.
بینش، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار فرهنگی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره بین المللی قصه‌گویی دانست.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز را از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای یک تا سه آذر با حضور قصه‌گویان برگزیده و منتخب پنج استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار