مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

طرح‌های ورزشی مرند تکمیل می‌شود

1401/08/09 - 09:08 - کد خبر: 79139
حبیب ستوده نژاد

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای طرح‌های ورزشی شهرستان مرند سرمایه گذاری می‌کند، گفت: به این ترتیب شاهد تکمیل این طرح‌ها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان خواهیم بود.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد با تشریح سفر یکروزه خود به شهرستان مرند و بازدید از اماکن ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: در مدت زمانی که از قبول مسئولیتم می گذرد پیگیری مشکلات و نواقص طرح های ورزشی این شهرستان به ویژه ورزشگاه پنج هزار نفری بودم که خوشبختانه نتیجه داد و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نوید سرمایه گذاری برای تکمیل طرحهای نیمه تمام را داد.
وی اضافه کرد: همچنین عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی نیز از تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار از محل مشارکت های اجتماعی استانی به تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری مرند خبر داد که نوید بخش روزهای خوب برای ورزش این شهرستان است.
ستوده نژاد به نواقص سه سالن ورزشی در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق گفته فرماندار شهرستان برای تکمیل هر کدام از این سالن ها، ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و شهرستان آمادگی تامین نصف این اعتبارات را دارد.
وی خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان شرقی نیز برای تامین پنج میلیارد تومان اعتبار از منابع استانی برای تکمیل این سه سالن اعلام آمادگی کرد که با تحقق این منابع، سرانه ورزشی شهرستان مرند رشد قابل توجهی خواهد داشت و متعاقب آن، ورزش همگانی و قهرمانی نیز در مسیر رشد و توسعه قرار خواهند گرفت.
افتتاح و تجهیز ۹ خانه ورزش روستایی در استان
ستوده نژاد همچنین به افتتاح و تجهیز ۹ خانه ورزش روستایی در استان اشاره کرد و گفت: وسایل ورزشی لازم برای تجهیز این سالن ها در روستاهای دوش و چپقلو بناب، اورنگ اهر، دیزج علیا مرند، آغویه کلیبر، کورزق خداآفرین، نهریق ورزقان، قره صوفی چاراویماق و مقصودلو هریس تامین و در مراسمی به روستاهای مقصد ارسال شد.
وی توجه به ورزش روستایی را از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام و اضافه کرد: استعدادهای ورزشی نهفته بسیاری در روستاهای استان وجود دارد که با اندکی توجه، شکوفا و برای کشور افتخار آفرین می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار