خبر/

حضور رئیس‌ جمهور در روستای قره‌ بوته زنجان

1401/08/05 - 13:43 - کد خبر: 78853
بازدید

نصر: سید ابراهیم رییسی صبح امروز (۵ آبان‌ماه) با حضور در روستای قره‌بوته زنجان به طور مستیقم با مردم به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش نصر، سید ابراهیم رییسی در این دیدار به درد دل اهالی روستا گوش فرا داد و در جریان مشکلات مطرح شده از سوی اهالی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هدف از سفر یک روزه به زنجان افتتاح نیروگاه برقی بود که با دستان توانای جوانان و متخصصان داخلی احداث و راه‌اندازی شده است، گفت: امروز پیشرفت‌های قابل توجهی که در صنعت برق کشور شده، باعث خوشحالی است و در حوزه‌های دیگر نیز کشور با دست جوانان عزیز در حال پیشرفت و رشد است. 
رییسی در بخش دیگری از سخنان به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: آنانی که دست به اغتشاش و ناامن کردن کشور می‌زنند مردم عادی نیستند. 
گفتن است پیگیری حل مشکل سد مشمپا، پیگیری مشکل آب شرب روستا با نصب دستگاه آب شیرین‌کن، احداث درمانگاه در روستای قره‌بوته و تبدیل این روستا به بخش، از جمله مواردی بود که از سوی اهالی مطرح و رییس‌جمهور قول پیگیری آن‌ها را داد.
دیدار اهالی روستای قره‌بوته در مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) این روستا که از توابع بخش زنجانرود استان زنجان است، انجام گرفت.
گفتنی است، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، برای افتتاح نیروگاه و بهره‌برداری از ۱۰۰۰ مگاوات برق به سیستم برق کشور با استقبال مسئولان وارد زنجان شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار