مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای به دنبال اهداف خود هستند

1401/08/02 - 10:39 - کد خبر: 78534
هم اندیشی، علیرضا صیادی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده‌اند، گفت: دشمن با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تلاش هستند اهداف خود را به سرانجام برسانند.

به گزارش نصر، علیرضا صیادی، در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، بر نقش مدیران مدارس در این امر تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی همچنان در حال ایفای نقش خود هست و دشمنان را روز به روز رسواتر می‌کند.
وی ادامه داد: امروزه دشمنان نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده‌اند و با بهره برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تلاش هستند اهداف خود را به سرانجام برسانند.
صیادی، افزود: در جنگ رسانه‌ای نباید کوتاه آمد و باید توانمندتر از این بود و نباید اجازه انحراف افکار جگرگوشه هایمان را دهیم و اجازه دهیم دشمن از عدم آگاهی نوجوانان سو استفاده کند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با تاکید بر اقدامات تشکل‌های دانش آموزی به شکل مردمی و انقلابی، به لزوم تشکیل جلسات بصیرت افزایی برای مدیران علی الخصوص مدیران دوره دوم متوسطه و حضور اولیا در برنامه های دانش آموزی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و آرامش خاطر دانش آموزان در اولیت آموزش و پرورش استان است، ادامه داد: مدیر و معلمی که بتواند در جبهه تعلیم و تربیت دانش آموزان را با مسجد و معارف آشنا کند و در دامان امن انقلاب حفظ نماید مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن ایفا کرده است.
صیادی در پایان ضمن اشاره به جایگاه رفیع مدیران مدارس در تربیت و آموزش آینده سازان کشور خواستار تلاش بیشتر در ارتباط با تحقق جهاد تبیین شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار