سردار سلامی:

آرامش مردم و پیشرفت کشور اولویت نیروهای مسلح است

1401/07/26 - 22:56 - کد خبر: 78089
گفتگوی اختصاصی

نصر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آسایش و آرامش مردم و پیشرفت کشور عزیزمان بزرگترین و اصلی ترین اولویت نیروهای مسلح است.

به گزارش نصر، سردار حسین سلامی عصر امروز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث اخیر کشور و مکر و حیله استکبار و دروغ پراکنی بنگاه های سخن پراکنی آنها گفت: دشمنان ما این روزها با تمام سرمایه خود و توانمندی های پوشالی که داشتند به صحنه آمدند و با موج سازی و حادثه سازی احساسات پاک عده ای از جوانان ما را به بازی گرفتند اما بار دیگر با هوشیاری و آگاهی مردم نقشه های آنها نقش برآب شد.
وی افزود : مجاهدت های نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی و بسیج هم با وحدت و همدلی که داشتند، آتش دشمن را خاموش کردند.
وی با بیان اینکه البته توطئه های دشمن پایان یافتنی نیست و مترصد فرصت هستند که به دین و نظام و مردم ما آسیب بزنند تاکید کرد : با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در این مسیر بالاترین درجه فرزندان پاکباخته این سرزمین شهادت است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاریخ خطه آذربایجان گفت : علما و شهدای جاویدان تبریز همیشه وفادار و آگاه و فداکار بودند و در عرصه مختلف خصوصا پیروزی انقلاب اسلامی نقشی ممتاز ایفا کرده اند.
وی پیشگامی مردم تبریز در حفاظت از ارزش های اسلامی و دفاع از دین را یادآور شد و افزود : آذربایجان به دلیل دارا بودن نعمت علمای نامی و آگاه که همیشه در کنار مردمان فداکارشان بوده اند باعث جلوگیری از انحراف افکار عمومی شدند که به همین علت آرامش و امنیت مردم آذربایجان  خدشه دار نشد و در حوادث اخیر به غیر از یکی دو روز، خیابان ها و دانشگاه های تبریز در آرامش و امنیت کامل بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز هم به ظرفیت های عظیم کشور در حوزه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از این ظرفیت ها داشتن نیروهای مسلح توانمند، ولایی و مقتدری است که حضورشان در صحنه باعث ایجاد رعب و وحشت میان دشمنان این مرز و بوم شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم افزود: امروز کشورمان سرشار از ظرفیت های بزرگی است که حربه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و انقلاب را روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهند.
وی با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم هم به قدرت کشور ما در حوزه های مختلف به ویژه صنایع موشکی پی برده اند تصریح کرد: استکبار میداند اگر دست از پا خطا کند، به بلایی بزرگ دچار خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: نیروهای پرصلابت مسلح اعم از ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی و بسیج به فضل الهی و رهبری مقام عظمای ولایت در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند و قادر هستند هرگونه تهدید دشمنان را به بهترین و قاطعانه ترین شکل ممکن پاسخ دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار