سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز خبر داد:

کامل شدن خط یک قطار شهری تبریز بعد از ۱۷ سال!

1401/07/23 - 11:00 - کد خبر: 77655
مترو

نصر: سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز بر سرعت بخشی به روند اجرا و تکمیل ایستگاه ۱۴ خط یک( آخرین ایستگاه) مترو تبریز تاکید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا امروز ضمن بازدید از ایستگاه ۱۴ (گازران) خط یک مترو تبریز آخرین وضعیت این ایستگاه را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید با اشاره به تعیین روزشمار برای اتمام پروژه های عمرانی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: بر اساس روزشمار نصب شده متعهد هستیم تا پایان آبان ماه این ایستگاه به اتمام برسد.
  وحید کیا ادامه داد: نصب روزشمار در راستای شفافیت و صداقت با شهروندان بوده است و ما نیز به صورت مستمر فرآیند امور را مورد بررسی میدانی قرار می دهیم تا به وعده های داده شده با دقت عمل کنیم.
 در طی این بازدید مسائل فنی و اجرایی این ایستگاه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و ضمن بررسی مشکلات پیمانکار پروژه، تذکرات لازم در راستای سرعت بخشی به اجرای پروژه داده شد.
گزارش فارس حاکی است، مطالعات طرح قطار شهری تبریز در سال ۱۳۸۰ آغاز و عملیات اجرایی این پروژه که در پنج مسیر به طول ۸۰ کیلومتر طراحی شده از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است؛ شبکه خطوط متروی تبریز شامل پنج خط مصوب است که چهار خط آن درون‌شهری و یک خط آن خارج از حومه است.
انتهای پیام/

پژوهشیار