مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه بلبرینگ سازی ایران:

بلبرینگ سازی ایران اعتبار صنعت آذربایجان است/ بانک توسعه تعاون تسهیل گر تولید

1398/09/05 - 08:37 - کد خبر: 7611
بلبرینگ سازی بلبرینگ سازی بلبرینگ سازی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: کارخانه بلبرینگ سازی ایران که از جمله واحدهای صنعتی صاحب برند تبریز به شمار می رود؛ اعتبار صنعت آذربایجان است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ غفور اصغر رضایی در بازدید از کارخانه بلبرینگ سازی ایران افزود: بلبرینگ سازی ایران از جمله واحدهایی است که تولیدات اش از دیر باز دارای کیفیتی با استانداردهای بین المللی بوده و از این حیث می توان از این مجموعه به عنوان یکی از برندهای خوشنام صنعت کشور نام برد.
وی با اشاره به ظرفیت های حمایتی بانک توسعه تعاون از واحدهای صنعتی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون همواره تلاش داشته است که در مسیر تسهیل تولید و حمایت از تولید ملی گام های بلندی بردارد که حمایت از واحدهای بزرگ صنعتی استان نیز در این راستا صورت می گیرد.
وی با اشاره به رفع مشکلات کارخانه بلبرینگ سازی ایران افزود: امیدواریم با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در این مجموعه و حضور مدیران سرشناس و خوشنام استان در راس مدیریت آن شاهد احیای دوباره بلبرینگ سازی ایران و آغاز تولید با ظرفیت حداکثری در کارخانه باشیم.
رضایی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون نیز هر آنچه که در توان دارد در راستای بازگشت بلبرینگ سازی ایران به وضعیت مطلوب به کار خواهد گرفت.
کارخانه بلبرینگ سازی ایران از سال 1351هجری شمسی فعالیت خود را در منطقه صنعتی غرب تبریز آغاز کرده است و طی بالغ بر چهار دهه فعالیت همچنان علی رغم فراز و فرودهای فراوان به فعالیت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

پژوهشیار