عضو مجلس خبرگان:

ملت ایران تا آخرین نفس راه امام (ره) شهدا و رهبری را ادامه می‌دهند

1401/07/01 - 20:02 - کد خبر: 75739
اعتراضات

نصر: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان هبری با بیان اینکه امنیت کشورمان مرهون نیروهای مسلح و در راس آنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران امروز بار دیگر حمایت خود از نیروهای مسلح را با صدای بلند اعلام و تاکید کردند که تا آخرین نفس راه امام راحل، شهدا و رهبری را ادامه می‌دهند.

به گزارش نصر، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز جمعه با حضور در جمع مردم مراغه که به منظور محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند، افزود: این مردم نیز ضمن اعلام حمایت از نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، سپاهی و بسیجی، انتظار دارند تا با کسانی که ساختارشکنی کرده و بیت‌المال، آمبولانس و مسجد آتش می‌زنند، با تندی برخورد شود.
وی با بیان اینکه حساب معاندان از مردم جداست، بیان کرد: با کسانی که به ملت ایران و به ویژه ناموس مردم رحم نمی‌کنند و چادر از سر زنان بر می‌دارند، باید با شدت برخورد شد. 
وی ادامه داد: قاطبه مردم این شهرستان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حرکت‌های هنجارشکنانه یک عده معاند در برخی از شهرهای دیگر کشورمان را محکوم می‌کنند؛ هنجارشکنی‌هایی که اهانت به برخی عوامل انتظامی و شهادت یک بسیجی در تبریز را هم در پی داشت.
وی همچنین شیطنت‌های دشمنان به ویژه آمریکا، رژیم صهونیستی، آل‌سعود، مزدوران خارج‌نشین و سلطنت‌طلبان را محکوم کرد و افزود: آنان از نظر ملت ایران منفور و مترود هستند. 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما امروز بار دیگر حمایت خودمان را از همه مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را بارها در گذشته هم اعلام کرده‌ایم، اعلام می‌کنیم.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: بار دیگر به منافقان که نه تنها به صغیر و کبیر در کشورمان بلکه به ناموس خودشان هم رحم نکردند، اعلام می‌کنیم که از نظر ملت ایران منفورترین خلایق هستی هستند و این را همه جهانیان هم باید بدانند.
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم مراغه امروز به صورت گسترده در نماز جمعه حضور یافتند و پس از خروج ار مسجد جامع با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آشوبگر و نیروی انتظامی حمایتت می کنیم، ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات و ایجاد ناآرامی در برخی از شهرهای کشورمان، حمایت خود از عوامل امنیتی و انتظامی را بار دیگر فریاد زدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار