رئیس هیات فوتبال استان اردبیل؛

مسابقات لیگ فوتسال مناطق در اردبیل برگزار می‌شود

1398/09/04 - 14:03 - کد خبر: 7563
فوتسال، اردبیل

نصر: رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از برگزاری مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی امید به میزبانی اردبیل خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، صمد نوتاش امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ امیدهای مناطق فوتسال کشور در اردبیل افزود: مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی امید در فصل ۹۹ - ۹۸  از هفتم آذر ماه تا یازدهم آذر ماه به مدت پنج روز در اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: در این رقابت‌ها هشت تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، اصفهان، زاهدان، خوزستان، سمنان و هرمزگان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود، ادامه داد: در گروه اول تیم‌های آپادانا تبریز، وحدت اردبیل، آبی‌پوشان بهارستان اصفهان و ماهان زاهدان و در گروه دوم مقاومت اردبیل، آیندگان امیدیه، پیمان شاهرود و آذرخش بندر عباس باهم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در پایان این مسابقات چهار تیم برتر به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در رده سنی امید صعود می‌کنند.

نوتاش گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این رقابت ها انجام شده و امیدواریم میزبان خوبی برای تیم های حاضر در این مسابقات باشیم.

وی افزود: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و فوتبال دوستان باعث توسعه و رشد ورزش منطقه به ویژه ارتقای فوتبال استان خواهد شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار