مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر داد:

نذر اربعینی آتش نشانان تبریز با اهدای خون

1401/06/28 - 16:41 - کد خبر: 75374
اهدای خون

نصر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نذر اربعینی آتش نشانان تبریز با اهدای خون به بیماران نیازمند به تزریق خون خبرداد

‌به گزارش نصر، تیمی متشکل از مدیر عامل، مدیران ستادی و پرسنل آتش نشانی با حضور در پایگاه مرکزی سازمان انتقال خون در تبریز خون خود را برای درمان بیماران اهدا کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام اینکه آتش نشانان همیشه برای خدمت به مردم پیشگام بوده اند، افزود: روحیه ایثارگری و از جان گذشتگی  یکی از شاخصه‌های مهم نیروهای خدوم آتش نشانی است.حضور در عملیات ها، انجام ماموریت های طاقت‌فرسا در امدادونجات و تلاش شبانه‌روزی نشان از توسل و تمسک دلیر مردان آتش نشانی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
آتش‌پاد علیرضا زبردست اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تیمی از پرسنل  آتش‌نشانی تبریز در حرکتی خداپسندانه و داوطلبانه با حضور در یکی از پایگاه‌های انتقال خون تبریز  نسبت به اهدای خون اقدام کردند.
وی ادامه داد: همراهی تمام پرسنل در عزاداری های ماه محرم بویژه در اعزام کاروان زائران اربعین حسینی، نشان از عشق ورزی کارکنان به فرهنگ عاشورایی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار