سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کالیگرافی در محل خانه استاد شهریار

1401/06/28 - 09:35 - کد خبر: 75298
محمدرضا عیوضی

نصر: همزمان با ۲۷ شهریور، سالروز درگذشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب فارسی نمایشگاه کالیگرافی در محل خانه استاد شهریار برگزار شد.

به گزارش نصر، محمدرضا عیوضی سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز گفت: به مناسبت سالگرد فوت استاد شهریار و ۲۷ شهریور روز ملی شعر و ادب فارسی، برنامه های متنوع فرهنگی در خانه موزه استاد شهریار تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه کالیگرافی برپا شده متشکل از ۴۰ تابلو کالیگرافی برجسته و حاصل هنر ۸ نفر از هنرمندان تبریزی است که در تعداد زیادی از آن‌ها اشعار زیبای استاد شهریار در قالب این هنر به تصویر کشیده شده است.
سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز افزود: نماشگاه سفال برپا شده در این محل استقبال خوبی داشت که امیدواریم بتوانیم در مناسبت های فرهنگی مختلف چنین فضایی را برای هنرمندان فراهم کنیم تا شاهد پویایی و حضور هنرمندان در این خانه موزه ارزشمند باشیم.
عیوضی همچنین گفت: امروز تور تخصصی ادبی هم برگزار شد که تمامی مقصد اتوبوس های گردشگری شهرداری تبریز در ارتباط با شعر و ادبیات بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اداره گردشگری شهرداری تبریز بازدید از خانه موزه استاد شهریار را امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۹عصر، رایگان اعلام کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار