خزعلی:

واقعه ناگوار حاضر ما را هم عمیقا متاثر کرد

1401/06/25 - 17:52 - کد خبر: 75123
انسیه خزعلی

نصر: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور به دنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم، واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده‌ است.

به گزارش نصر،  انسیه خزعلی در حساب کاربری خود در توئیتر اظهار داشت: ما در جایگاه ستادی پیگیری حقوق و امور زنان، در مرحله نخست در شوراهای قانونگذاری تمامی بایسته‌ها و اقتضائات انذاری جهت هرگونه مواجهه اجتماعی را مبسوط شرح داده‌ایم!
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: سپس در جلسه رودر رو و نخبگانی نکاتمان را به سردار اشتری منتقل نموده‌ایم!
‏خزعلی ادامه داد: همچنین لایحه حفظ کرامت زنان را دائما از مجلس پیگیریم! این ماجرا بیش از گذشته تذکر می‌دهد که اجرای قوانین نیازمند فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است.
وی افزود: همچنین لایحه حفظ کرامت زنان را دائما از مجلس پیگیریم! 
خزعلی تصریح کرد: در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور به دنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم، واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده‌ است.
معاون رییس جمهور افزود: این ماجرا بیش از گذشته تذکر می دهد که اجرای قوانین نیازمند فرهنگ سازی تاثیرگذار است.   
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه - ۲۴ شهریور - در پی انتشار اخباری درباره بدحالی زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به دلیل عارضه قلبی بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار