جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

ارتقای کارآمدی از اولویت‌های گام دوم انقلاب است

1401/06/23 - 15:20 - کد خبر: 74964
الیاس گلمحمدزاده

نصر: جانشین فرمانده سپاه عاشورا، امیدآفرینی و ارتقاء کارآمدی نظام را از اولویت‌های گام دوم انقلاب دانست.

به گزارش نصر، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قبلی و جدید سپاه ناحیه بستان آباد افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر منطقه و مکانی، نعمت و توفیق الهی است.
وی مردم بستان آباد را مردمی مومن، ولایتمدار و قدرشناس خواند و کفت: هرکس که خدمتی برای این مردم و این دیار انحام دهد، به طور قطع مشمول لطف و قدردانی همیشگی این مردم خواهد بود.
سرهنگ گلمحمدزاده در ادامه با اشاره به برخی رویدادهای اخیر ملی و بین المللی اضافه کرد: با صراحت و افتخار اعلام می کنیم با لطف الهی و حهاد مسئولان و هوشیاری مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی است و دشمنان نظام در سراشیبی افول و شکست هستند.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا  ادامه داد: شایسته سالاری، جهادعلمی، توسعه مطالبه گری و ارتقاء معنویت از جمله نیازهای جامعه و مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که مسئولان هم وظیفه دارند در کنار مردمی بودن برای تحقق آنها تلاش کنند.
پاشایی، فرماندار بستان آباد نیز با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین رشادت ها و فداکاری های سه و نیم درصد از جمعیت این کشور که عازم سنگرهای نبرد حق علیه باطل شدند، می باشد.
وی تاکید کرد: رمز موفقیت کشورمان، تلاش جهادی و میدانی مسئولان است.
پاشائی افزود: جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف در سطح بین المللی پیشرو می باشد، اما در بحث اقتصادی و خدمات رسانی به مردم به دلیل مشکلات احرایی و کوتاهی مدیران هنوز به جایگاهی که شایسته این نظام و این مردم است، نرسیده ایم.
در این مراسم سرهنگ مالک ناجی، به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد، معرفی و  از خدمات سرهنگ خوش ترکیب تجلیل شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار