خبر/

مجرم ملکانی به خرید ویلچر محکوم شد

1401/06/23 - 10:34 - کد خبر: 74896
ویلچر

نصر: قاضی دادگستری در شهرستان ملکان در راستای اجرای احکام جایگزین حبس، برای یک مجرم، حکم خرید چند دستگاه ویلچر برای بهزیستی را صادر کرد.

به گزارش نصر، قاضی جعفر الفنده در اقدامی تحسین برانگیز، مجرم مذکور را به خرید تعداد هفت دستگاه ویلچر ویژه بزرگسالان، برای استفاده مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملکان محکوم کرد.
این حکم در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره بهزیستی و دادگستری شهرستان ملکان در خصوص اجرای حبس‌های جایگزین جهت خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی صادر شده است.
رییس اداره بهزیستی ملکان در مراسم اهدای این تعداد ویلچر، با اشاره به تمدید تفاهمنامه همکاری اداره بهزیستی با دادگستری ملکان، از کمک پنج میلیاردی دادگستری به مددجویان در قالب احکام جایگزین خبر داد. 
علی اسماعیلی نژاد اجرای احکام حبس‌های جایگزین به‌ نفع جامعه هدف بهزیستی را اقدامی ستودنی توصیف کرد که در یک سال گذشته با اتکا به آن تا سقف ۵ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات کمک‌توان‌ بخشی و بهداشتی، شامل ویلچر، پوشک ویژه برزگسالان، توالت فرنگی کمک شده است. 
به گفته وی مجازات جایگزین حبس، دسته‌ای از مجازات‌ها هستند که قاضی اختیار دارد به‌ جای صدور حکم حبس، از آنها استفاده کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار