خبر/

آخرین خبر از تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز

1401/06/20 - 16:19 - کد خبر: 74571
مهدی عالم علیایی

نصر: مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز طی گفتگویی به تشریح عملکرد این اداره کل در تبدیل وضعیت ایثارگران و شفاف‌سازی امور پرداخت.

به گزارش نصر، مهدی عالم علیایی اظهار کرد: ۱۲۹۵ نفر از کارکنان شهرداری تبریز تاکنون تشکیل پرونده ایثارگری داداه‌اند که حکم ۱۰۷۳ نفر از آنان صادر شده و با توجه به نوع استخدام، رسمی کارمندی، وزارتی و کارگری بیمه‌ای شده‌اند.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ۲۳۲ نفر از کارکنان پیمانی شهرداری تبریز که در سال ۹۱ از طریق آزمون جذب شده بودند و باید در سال ۹۶  تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی می‌شدند، در مردادماه سال جاری تبدیل وضعیت شده‌اند.
وی اضافه کرد: این افراد پس از ۶ ماه از تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی، به رسمی کارمندی تبدیل وضعیت خواهند شد.
علیایی یادآور شد: ۳۸۴ نفر از پرسنل شهرداری از طریق آزمون و سهمیه ۱۰ درصدی پست‌های سازمانی به دستور شهردار تبریز تبدیل وضعیت شدند که از این تعداد ۴۱ نفر مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگری شده و جایگزین آنها بر اساس قبولی در آزمون تبدیل وضعیت شد.
وی ادامه داد: ۱۵۶ نفر نیز از محل ۱۰ درصد پست‌های سازمانی سهمیه مازاد استانداری با دستور شهردار و اخذ مجوز از وزیر کشور به کار معین مشخص تبدیل وضعیت شدند.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز عنوان کرد: بررسی مجدد پرونده برخی از پرسنل که در پروسه تبدیل وضعیت به مشکل برخورده بودند، در کارگروه شورای اداری با حضور شهردار تبریز در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/

پژوهشیار