خبر/

رساله دکتری دانش آموخته دانشگاه تبریز به عنوان رساله برتر انتخاب شد

1401/06/19 - 11:09 - کد خبر: 74414
بازدید

نصر: رساله دکتری سجاد مغفوری دانش آموخته دانشگاه تبریز با راهنمایی استاد گروه علوم زمین دانشکده علوم طبیعی این دانشگاه توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) به عنوان رساله برتر انتخاب شد.

به گزارش نصر، این دانش آموخته دانشگاه تبریز رساله خود را تحت عنوان "زمین شناسی، عوامل کنترل کننده کانه زائی و الگوی تشکیل کانسارهای روی سرب با سنگ درونگیر کربناته-تخریبی کرتاسه زیرین در حوضه جنوب یزد با تاکید بر کانسار مهدی آباد" انجام داده و در این ارتباط نیز موفق به استخراج چندین مقاله معتبر علمی با رتبه Q1 شده است.
لازم به ذکر است؛ دکتر سجاد مغفوری رساله دکتری خود را با راهنمایی دکتر محمدرضا حسین زاده استاد تمام گروه علوم زمین دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز انجام داده است و هم اکنون عضو هیئت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه تربیت مدرس است.
بر پایه همین گزارش، گروه علوم زمین دانشگاه تبریز از جمله گروه های موفق دانشگاه تبریز در عرصه تولید علم، فناوری و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور است. این گروه بالاترین آمار درآمد حاصل از انجام طرح های برون دانشگاهی را در دانشگاه داشته و علاوه بر آن در تربیت نیروی انسانی به عنوان عضو هیئت علمی سایر دانشگاه های تراز اول و دوم کشور بسیار موفق بوده است. فارغ التحصیلان بسیاری از این گروه قدیمی دانشگاه تبریز تاکنون در شرکت های معدنی، عمرانی، نفتی و موسسات مربوط به وزارت نیرو جذب شده اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار