خبر/

ورزشکار تبریزی در مسابقات پینگ‌پنگ جام سهند مراغه اول شد

1401/06/19 - 09:41 - کد خبر: 74400
بازدید

نصر: مسابقات پینگ‌پنگ جام سهند به میزانی مراغه با برتری «جواد بشکه‌ساز» از تبریز پایان یافت و «مهدی حسین‌زاده» از تبریز و «علی قاسم‌طالبی» از مراغه نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش نصر، «سیامک میاندوآبچی»، رئیس هیئت پینگ‌پنگ مراغه روز شنبه در گفت‌وگویی افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۲۴ ورزشکار بالای ۴۰ سال از مراغه، بناب، میاندوآب و تبریز در سالن پنگ‌پنگ شهدای این شهرستان برگزار، و جوایز نقدی چشم‌گیر به نفرات اول تا سوم اهدا شد.
به گفته وی شرکت‌کنندگان در این مسابقات در هشت گروه سه نفری و به صورت دوره‌ای رقابت کردند و در نهایت دو نفر از هر گروه به مرحله دو حذفی راه یافتند.

تجلیل از اسطوره پینگ‌پنگ ایران در حاشیه مسابقات جام سهند
رئیس هیئت پینگ‌پنگ مراغه بیان کرد: «مجید احتشام‌زاده» اسطوره پینگ‌پنگ ایران که قهرمانی آسیا در سال ۱۳۷۹ را در سبد افتخاراتش دارد، در حاشیه مسابقات جام سهند و با حضور جمعی از مسئولان محلی مورد تجلیل قرار گرفت.
میاندوآبچی بیان کرد: «احتشام‌زاده» پنج دوره قهرمانی تورنمت فجر و قهرمانی غرب آسیا در سال ۱۳۸۰ را کسب کرده و توانسته است مجوز حضور در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی را بدست آورد.
به گفته وی تجلیل از این اسوه اخلاق و قهرمان توپ و تور بار دیگر لزوم احترام به پیشکسوتان ورزشی را در کهن‌شهر مراغه به نمایش گذاشت و خاطره‌ای خوش در ذهن ورزشکاران این رشته حک کرد.
 «مجید احتشام زاده» سابقه پنج دوره حضور در مسابقات جهانی و ۱۰ دوره حضور در بازیهای آسیایی را دارد و از او به عنوان پدر پینگ‌پنگ ایران یاد می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار