سرمربی صنعت نفت آبادان:

امیدواریم قدرت تیم‌ها نتیجه بازی با تراکتور را رقم بزند

1401/06/18 - 18:56 - کد خبر: 74378
رضا پرکاس

نصر: سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تمام نقاط ضعف و قوت تراکتور را می‌داند.

به گزارش نصر، تراکتور و صنعت نفت آبادان فردا(شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. رضا پرکاس، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما فردا بازی حساسی با تراکتور داریم که برای هر دو تیم مهم است. ما باتوجه به روند و نتایج‌مان، امیدواریم با آنالیزی که از تیم تراکتور داشتیم، بازیکنان بتوانند آن نکات را به نحو احسن در زمین اجرا کنند تا با حداکثر امتیاز یا امتیاز تبریز را ترک کنیم تا باعث خوشحالی هواداران شود و بتوانیم جایگاه‌مان در جدول را بهتر کنیم. هم‌چنین با آرامش خاطر به استقبال تعطیلات لیگ برویم و بعد از چند روز تمرینات مناسبی داشته باشیم تا با قدرت هفته هفتم را استارت بزنیم.
او افزود: ما بازی‌های تراکتور را دیده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. روی آن نکات تاکید و بررسی شده است و می‌دانیم هواداران تراکتور مشتاق نمایش قدرت‌مندانه تیم‌شان هستند. آن‌ها مثل هواداران آبادانی تیم‌شان را حمایت می‌کنند. ما می‌دانیم فردا بازی با وجود تماشاگران جذاب می‌شود. تیمی که فردا کم‌تر اشتباه کند و از فرصت‌هایش استفاده کند، نتیجه می‌گیرد.
سرمربی صنعت نفت ادامه داد: امیدوارم تیم داوری روز خوبی داشته باشند و بتوانند بهترین قضاوت را بکنند تا روند بازی و قدرت تیم‌ها نتیجه را رقم بزند. بنابراین ما خودمان را آماده می‌کنیم که یک بازی حساب شده انجام دهیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار