شهردار منطقه سه تبریز خبر داد:

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از روگذر شهید فلاحی با پیشرفت ۹۳ درصدی

1401/06/16 - 10:58 - کد خبر: 74153
شهید فلاحی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز ضمن اعلام پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی ارتش گفت: در فاصله ۱۶ روز باقی مانده تا اتمام پروژه شهید فلاحی شمارش معکوس برای بهره برداری از این پروژه آغاز شده است.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند در تشریح آخرین اقدامات عملیات عمرانی صورت گرفته در پروژه شهید فلاحی گفت: با اتمام عملیات بتن‌ریزی روی عرشه پل، اجرای عملیات نصب هتدریل‌ها روی فرنیز عرشه به طول ۵۸۰ متر شروع شده است.
وی افزود: نصب هتدریل ها به فاصله دو متری و به تعداد ۳۰۰ پایه است که عملیات اجرای آن شروع شده است.
پورخردمند از اتمام زیرسازی رمپ های شرقی و غربی روگذر شهید فلاحی خبر داد و گفت: با اتمام زیرسازی جدول گذاری رمپ ها در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه بتن ریزی قرنیزها در ضلع غربی به اتمام رسیده، افزود: در ضلع شرقی نیز قالب بندی قرنیزها شروع شده است.
پورخردمند اظهار کرد: در ادامه اجرای عملیات عمرانی در زیر پل نیز رنگ آمیزی ستون ها در حال انجام است و جدول گذاری زیر پل در حد غربی رو به اتمام است که بعد از این عملیات، بلافاصله کف سازی این منطقه شروع خواهد شد.
وی گفت: در حد شرقی زیر پل، جابجایی تاسیسات گازی در حال انجام است که پس از عملیات جابجایی جدول گذاری و کف سازی این ناحیه نیز به زودی انجام می شود.
پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش) در ۵۵۰ متر و به طول عرشه ۲۰۰ مترو عرض ۱۶ متر در هفت دهانه با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تکمیل نهایی است و شمارش معکوس برای بهره برداری از این پروژه مهم ترافیکی آغاز شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار