خبر/

توصیه سردار اشتری به زائران اربعین حسینی/تمهیدات ویژه برای سرعت بخشی درصدور گذرنامه

1401/06/12 - 17:00 - کد خبر: 73724
سردار حسین اشتری

نصر: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند توصیه کرد با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگ گذر ویژه اربعین حسینی را درخواست کنند.

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری در حاشیه یادواره شهدای انتظامی شهرستان خمینی شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بحمدالله تمامی مرزهای کشور به ویژه مرزهای ایران و عراق از امنیت کامل و مطلوبی برخوردارند و تردد زائران اربعین حسینی نیز به خوبی در پایانه های مرزی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه امسال تعداد گیت‌های بازرسی در پایانه های مرزی ایران و عراق افزایش یافته گفت: همکاران من هم برای تامین امنیت زائران در پایانه ها مستقر شدند و علاوه بر این در تمامی مسیرهای تردد زائران در داخل کشور نیز آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور به تراکم حضور مردم در دفاتر پلیس+ 10 طی روزهای اخیر اشاره کرد وگفت: برای اینکه رسیدگی به درخواست صدور و تمدید گذرنامه سرعت بیشتری پیدا کند تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده و در این خصوص همکاران من هم بعد از ساعت وقت اداری حتی تا پاسی از شب حضور دارند و در ادارات گذرنامه هم بیشتر از دفاتر پلیس +10 حضور دارند .
بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری خاطر نشان کرد: به مردم اطمینان می دهم که هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و ان شاء الله با اقدامات خوبی که صورت گرفته تا یکی، دو روز آینده شاهد کاهش تراکم جمعیت در دفاتر پلیس+10 خواهیم بود.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک توصیه ویژه به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند می خواهم با توجه به اینکه فرآیند صدور و تحویل گذرنامه کمی زمان بر است هنگام مراجعه به دفتر پلیس+10 صدور برگ موقت گذر ویژه اربعین که مدت اعتبار آن هم یک ماه است را درخواست کنند و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کرده و در این سفر معنوی شرکت کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار