پس از شکست مقابل فولاد؛

حمایت هواداران تراکتور از سرمربی جدید با وجود نتایج نامطلوب

1401/06/05 - 17:22 - کد خبر: 72949
تراکتور و فولاد خوزستان

نصر: باشگاه تراکتور تبریز قصد اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال دارد.

به گزارش نصر، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال با شکست سه بر دو تراکتور مقابل فولاد در اهواز به پایان رسید تا شاگردان قربان بردیف از سه دیدار ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرده باشند.
تراکتور در حالی مقابل فولاد پذیرای شکست شد که تا آخرین ثانیه‌های بازی اشکان دژاگه گل پیروزی بخش میزبان اهوازی را به ثمر رساند. دو گل نخست فولاد نیز از روی نقطه پنالتی در نیمه اول همراه بود که اعتراض بازیکنان تراکتور را نیز به همراه داشت اما آنها توانستند در نیمه دوم خیلی خوب به بازی برگردند و دو گل خورده را جبران کنند تا اینکه اشکان دژاگه در آخرین ثانیه‌های بازی گل پیروزی بخش میزبان را در اهواز به ثمر رساند.
تراکتور که به نظر می‌رسد آرامش فنی و مدیریتی بیشتری نسبت به فصول گذشته پیدا کرده است نسبت به اعلام پنالتی دوم برای فولاد اعتراض داشت. ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتور نیز پس از پایان مسابقه اعلام کرده بود با تهیه مستندات نسبت به اتفاقات و حاشیه‌های این دیدار به کمیته داوران شکایت خواهد برد.
دو شکست و یک تساوی تراکتور در بازی‌های ابتدایی لیگ برتر نه تنها با انتقاد هواداران این تیم همراه بود بلکه آنها نسبت به عملکرد بازیکنان تیم و همچنین برنامه‌های استراتژی بردیف اطمینان داشته و زمان را حلال مشکلات فنی این تیم دانستند.
آنها در فضای مجازی به حمایت از این تیم پرداختند و بر خلاف گذشته که همواره مربیان ناکام را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد انتقاد قرار می‌دادند اعتقاد به دادن فرصت کامل به بردیف و بازیکنان تیم هستند تا پس از چند فصل ناکامی بتوانند نتایج خوبی را در لیگ برتر بگیرند.
تیم فوتبال تراکتور تبریز چهارشنبه ۹ شهریور میزبان هوادار در هفته چهارم هستند تا دنبال اولین برد خود در لیگ برتر فصل جاری باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار