خبر/

دست پر شهرداری تبریز برای هفته دولت

1401/06/03 - 16:15 - کد خبر: 72768
یعقوب هوشیار

نصر: شهردار تبریز از بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی شهر با اعتبار یک‌هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با هزینه یک‌هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره‌داری می‌رسد.  
وی افزود: صفه شمالی مقبره‌الشعرا، دوربرگردان راه‌آهن، دوربرگردان سه راهی فرودگاه، رمپ خروجی مارالان به اتوبان کسایی، کانال‌های دفع آب‌های سطحی انقلاب و اسلامشهر، چند پارک محله‌ای، سنگفرش و پیاده‌راه و آسفالت اساسی معابر مهمترین پروژه‌های آماده بهره‌داری هستند که در این هفته به افتتاح می‌رسند.  
شهردار تبریز بیان کرد: علاوه بر این، چند پروژه عمرانی و رفاهی همچون آغاز عملیات آماده‌سازی زمین‌های پادگان ارتش با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، کلنگ‌زنی مسیرگشایی ۲۴ و ۱۶ متری منتظری، با ۶ میلیارد تومان اعتبار، فاز دوم مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث پارک محله‌ای حافظ با دو میلیارد تومان اعتبار، آماده سازی قطعات تفکیکی محل پادگان قدیم ارتش با سه میلیارد تومان اعتبار، نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.  
وی اضافه کرد: فضاسازی شهر به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در دستور کار اداره‌کل ارتباطات وامور بین‌الملل، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مناطق دهگانه شهرداری تبریز قرار گرفته است.  
در کنار این موضوع، با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی آل‌هاشم، نماینده عالیقدر ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، استاندار سختکوش استان و نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به تبریز را در دستور کار قرار داده و جلساتی با معاون اول آقای رئیسی و وزیر کشور برگزار کرده‌ایم.  
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هوشیار تأکید کرد: پیگیری فاینانس ۴۳۰ مییلیون یورویی خط دو قطار شهری نیز در دستور کار مدیریت شهری تبریز است و این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار