خبر/

سه هزار نانوایی متخلف پلمپ شدند

1401/06/02 - 22:24 - کد خبر: 72661
نانوایی

نصر: در هفته اخیر چهار شرکت بزرگ تولید کننده رب گوجه بدلیل تخلف و عدم رعایت حقوق مصرف‌کننده به ترتیب 175 میلیارد تومان، 104 میلیارد تومان، 22 میلیارد تومان و 9 میلیارد تومان جریمه شدند.

به گزارش نصر، در جلسه امروز تنظیم بازار بر این‌ موضوع تاکید شد که هیچ نگرانی در خصوص موجودی و ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و میزان اقلام پراهمیت در سبد خانوار و همچنین قیمت‌ این اقلام در بازار از ثبات قابل قبولی برخوردار است.
جلسه ستاد تنظیم بازار عصر امروز(چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.
در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی دولت نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت قیمتها در بازار ارائه شد.
در گزارش ارائه شده در جلسه امروز تنظیم بازار بر این‌ موضوع تاکید شد که هیچ نگرانی در خصوص موجودی و ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و میزان اقلام پراهمیت در سبد خانوار و همچنین قیمت‌ این اقلام در بازار از ثبات قابل قبولی برخوردار است.
در ادامه رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز گزارشی از تعداد پرونده‌های تخلف و جرایم تعیین شده در هفته اخیر ارائه کرد و گفت: در هفته اخیر چهار شرکت بزرگ تولید کننده رب گوجه بدلیل تخلف و عدم رعایت حقوق مصرف‌کننده به ترتیب 175 میلیارد تومان، 104 میلیارد تومان، 22 میلیارد تومان و 9 میلیارد تومان جریمه شدند.
وی همچنین از شناسایی و برخورد با نانوایی ‌های متخلف در طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌ها خبر داد و افزود: همزمان با اجرای این طرح، در هفته اخیر با بیش از 3هزار نانوایی متخلف برخورد صورت گرفته و پلمپ شدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار