طی مراسمی؛

سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی منصوب شد 

1401/06/01 - 12:48 - کد خبر: 72452
جلسه

نصر: آئین تودیع و معارفه سرپرست صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی در محل ساختمان مرکزی صندوق استانی در تبریز برگزار شد.

به گزازش نصر، طی مراسمی با حضورحسین فتحی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت در آذربایجان‌شرقی ،مدیران ستادی و شهرستانی صندوق کارآفرینی امید، نجفی سرپرست مدیریت امور استان ها و شعب صندوق، شیخی معاون مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، رؤسا ی شعب شهرستانی صندوق و کارشناسان ستادی صندوق  از تلاش های محمد کریم زاده در طول تصدی مسئولیت خطیرشان به عنوان رئیس صندوق کارآفرینی امید استان قدر دانی و  حامد حدادی بعنوان سرپرست جدید صندوق کارآفرینی استان معرفی شد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از عملکرد تاثیر گذار صندوق کارآفرینی امید استان در پشتیبانی از طرحهای اشتغالزایی، بر آمادگی شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت در استان و هرگونه همکاری با صندوق تاکید کرد.
حسین فتحی با بیان اهداف، اولویتها و بر نامه های راهبردی وزارت از تشکیل صندوق اظهار کرد؛صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکردِ جدیدِ حمایت از کسب و کارهای خرد بازار محور با روش تأمین مالی خرد وظایف مهمی را در زنجیره حمایت های دولتی از تولید و اشتعالزایی در بخش های مختلف بر عهده دارد.
رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت در استان افزود: برای تببین این نقش راهبردی لازم است اقدامات و برنامه ها با رویکرد تولید و کارآفرینی واشتعال و توسعه کسب و کارها در بخشهای مختلف هدف گذاری و اجرا گردد
پیش از بیانات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی محمد کریم زاده گزارشی از اقدامات این صندوق در بخش‌های مختلف پرداخت.
در پایان این مراسم حدادی سرپرست جدید صندوق استان ضمن تقدیر از عملکرد کریم زاده و همکاران صندوق استان بر لزوم جدیت در راستای تحقق اهداف عالی صندوق هم راستا با استراتژی های راهبردی صندوق در فساد ستیزی، محرومیت زدایی، رعایت عدالت و ... تاکید کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار