مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا؛

سپاه و بسیج باید برای تبدیل بایدها به باورها تلاش کند

1401/06/01 - 10:59 - کد خبر: 72421
عبدالرحیم نجفقلی زاده

نصر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر نقس سپاه و بسیج در حوزه های فرهنگی، گفت: سپاه و بسیج باید برای تبدیل بایدها به باورها تلاش های مستمر و مدونی داشته باشند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز سه شنبه در جمع بسیجیان شهرستان اسکو، فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تربیت نیروهای خداباور برای انقلاب بیان و اضافه کرد: سپاه، بسیج و همه مجموعه های فرهنگی کشور باید در راستای تبدیل بایدها به باور ها تلاش کنند، چون تقویت عنصر خداباوری و خداناظری گره گشای همه مشکلات خواهد بود.
وی مهم ترین عامل موفقیت سازمان ها و نهادها را در درونی ساختن اعتقادات دینی بین نیروها دانست و اظهار داشت: بهره مندی از مدیران و مسئولان معتقد و خداباور پیش رونده و پیش برنده است تا بتوانند همواره به صورت جهادی و میدانی به تربیت و تعلیم زیرمجموعه های خود بپردازند.
نجفقلی زاده سرایی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت، ادامه داد: به گواهی تاریخ رمز موفقیت ما در جبهه ها حضور عناصر خداباوری بود که تا پای جان در راه مکتب اسلامی و حصول اهداف اعتقادی، ماندند و با تاسی به روحیه  شهادت طلبی، ترس را ترساندند و همانگونه که امامین انقلاب فرمودند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
وی نقش دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج را مهم برشمرد و با بیان اینکه این دفاتر باید به سمت انجام کارهای طلبگی و آخوندی بروند و از گرفتار شدن در دام سکون، روزمرگی و کلیشه ای پرهیز کنند، گفت: دفاتر مزبور با کمک حفاظت اطلاعات موانع پیش روی فرماندهان رده را مرتفع کنند تا مجموعه فرماندهی با اطمینان خاطر در راستای نیل به اهداف سازمانی وارد میدان عمل شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر ظرفیت های کم نظیر فرهنگی و اجتماعی شهرستان اسکو، گفت: ظرفیت های متعدد این منطقه از جمله درصد بالای جمعیت دارای تحصیلات عالیه و حضور عالمان پرتلاش، رسالت مسئولان سپاه این شهرستان را دو چندان کرده و باید با تعامل سازنده درون سازمانی و برون سازمانی و به خصوص بهره مندی از ائمه جمعه از این فرصت برای خدمت هرچه بیشتر به نظام اسلامی و مردم استفاده کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار