گزارش/

اعمال هفت بار عوارضی برای دوبار تردد از آزادراه سهند

1401/05/27 - 11:10 - کد خبر: 71903
آزادراه

نصر: در یک روز هفت بار برای من عوارض ثبت شده در حالی که فقط یکبار رفت داشتم و عصر هم برگشت. تازه مبلغ رو هم از طریق آپ پرداخت کردم. برای حل این مشکل کجا باید برویم؟

به گزارش نصر، به نقل از یازاکو: این بخشی از پیام اعتراض یکی از شهروندان سهند ازمیان دهها اعتراضی است که همه روز به پایگاه های خبری سهند و اسکو ارسال می شود.
این روزها خبر اعتراض تردد کنندگان از آزاد راه تبریز_ سهند به دلیل اعمال چند باره عوارضی برای یک بار عبور و یا حتی اعمال عوارضی، بدون تردد از از این مسیر پر حاشیه، در پایگاه های خبری و فضای رسانه ای سهند و اسکو منتشر می شود ولی متاسفانه هیچ نهاد نظارتی واکنشی به این تخلف آشکار نشان نمی دهد.
سرپرست شرکت عمران سهند در نشست اخیر خود با اهالی رسانه گفت:مشکلات وچگونگی اخذ عوارضی به شرکت عمران مربوط نیست و بخش خصوصی زیر نظرسرمایه گذار این پروژه اقدام به اخذ عوارضی می کند.
اعمال عوارضی چندین باره در یک بارعبور و اعمال جریمه دیرکرد برای پرداخت سریعتر صدای داد مردم سهند و اسکو را بلند کرده است ولی
سکوت و نظاره‌گری مسئولان شهری، شهرستانی و استانی در مقابل این ظلم، قابل تامل است!
آزاد راهی که بعد از گذشت ۱۷ سال به گفته مسئولین شهرستان و استان به همت سرمایه گذار خصوصی با وجود نواقصات به مرحله بهره برداری رسید و از همان روزهای نخست اخذ عوارضی از آن حواشی بسیاری داشته است.
 

انتهای پیام/

پژوهشیار