خبر/

مس با گلباران مهمان خود را بدرقه کرد

1401/05/26 - 19:02 - کد خبر: 71870
تیم فوتسال مس سونگون

نصر، تیم مس سونگون مهمان خود کاترین آمل را با پیروزی پنج بر دو بدرقه کرد.

به گزارش نصر، از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم مس سونگون روز چهارشنبه در ورزشگاه پورشریفی تبریز میزبان قند کاترین آمل بود.
در این دیدار تیم مس سونگون مثل بازی های قبل ابتدا بازی را تهاجمی شروع کرد و در همان ابتدا با گل مجتبی پارسا پور پیش افتاد. اما پس از این گل تیم کاترین جلو کشید و موقعیت های زیادی روی دروازه میزبان خلق کرد.
اما این مس سونگون بود که بازهم در دقیقه ۱۸ به گل رسید و با گل سالار آقاپور پیش افتاد و نیمه اول با با پیروزی دو بر  صفر مس سونگون به اتمام رسید.
نیمه دوم با حملات مس سونگون شروع شد و با گل دقایق ابتدایی مهدی جاوید سه بر صفر پیش افتاد. در اواسط نیمه دوم هم در یک حرکت تیمی سالار آقاپور گل دوم خود و گل چهارم مس را به ثمر رساند. در ادامه هم در یک ضد حمله بازیکنان کاترین با اشتباه دروازه خود را باز کردند تا نتیجه پنج بر صفر به نفع مس باشد.
البته این پایان کار نبود تیم مهمان در دقایق پایانی دو بار دروازه مس را باز کرد تا بازی با نتیجه پنج بر دو به اتمام برسد.
در پایان این دیدار تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در گفتگو با نصر در خصوص این دیدار گفت: با توجه به بازی سنگین هفته گذشته در بندرعباس و شرایط سخت جوی این شهر، چند روز طول کشید تا برای این بازی مهیا شویم.
وی در ادامه افزود: در نیمه دوم کمی بازی را شل کردیم که باعث دریافت دو گل شد و مقصر آن هم من بودم.
تیم مس سونگون ورزقان با این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و در بین مدعیان لیگ برتر باقی ماند. کاترین آمل هم با چهار امتیاز در رده های پایین جدول قرار گرفت.
حبیب ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان استان، رسول خطیبی و محمدرضا کافی، مدیرعامل فعلی و سابق مس سونگون و سایر مسئولان از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند.
انتهای پیام/

پژوهشیار