معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه‌عاشورا ؛

1372 برنامه هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

1398/08/30 - 11:33 - کد خبر: 7154
هفته بسیچ

نصر:معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه‌عاشورا گفت: تعداد ۱۳۷۲ برنامه عمومی در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی طی هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ الیاس گل محمدزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: این برنامه ها در تمام شهرستان های ۲۱ گانه استان و در نواحی، پایگاه های مقاومت و کانون های بسیج سراسر استان برگزار می شود که محور آنها شعار امسال هفته بسیج مبنی بر «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» است.

وی هفته بسیج را فرصتی مهم و مغتنم برای اعلام عملکردها و و کارکردهای بسیج در عرصه های گوناگون دانست و اظهار داشت: علاوه بر برنامه های فوق، تعداد ۵۶ برنامه شاخص نیز طی هفته بسیج در استان اجرا می شود که تجمع بزرگ بسیجیان آذربایجان شرقی در روز ۵ آذر ماه در میدان ساعت تبریز از جمله مهمترین آنهاست که در آن گردان های مختلف راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه توان رزمی و آمادگی خود را به نمایش می گذارند.

گل محمدزاده ، اختتامیه جشنواره سرزمین رهاورد نور، خاطره گویی در وادی رحمت تبریز، غبارروبی مزار شهدا، مشاوره های رایگان در مصلاها و مساجد سراسر استان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مصلای بزرگ تبریز، تجلیل از ۴۰ نفر از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات فوتسال جام سرداران شهید آذربایجان، اعزام تیم های تخصصی درمانی و ویزیت رایگان به مناطق محروم، همایش نخبگان بسیجی، عصر شعر انقلاب با عنوان چله عاشقان، جشنواره ایده های برتر فرهنگیان بسیجی، همایش تبیین گام دوم  انقلاب اسلامی و پاتوق رسانه ای را از جمله برنامه های شاخص استان در هفته بسیج برشمرد.

وی ادامه داد: در همین ایام راه اندازی ۴۰۰ پنل خورشیدی در شهرستان شبستر به انجام می رسد که توسط بسیج مهندسان فنی سپاه عاشورا طراحی و اجرا شده است.

گل محمدزاده اعزام گروه های جهادی واکسیناسیون دام به مناطق روستایی و محروم استان، و افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان های کلیبر، ورزقان، اهر و چارایماق را از دیگر برنامه های عمرانی و خدماتی بسیج آذربایجان شرقی بیان کرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار