واکنش شهرداری به مسدودسازی ورودی مجتمع شفق

1401/05/23 - 23:42 - کد خبر: 71470
متفرقه

نصر: شهرداری منطقه یک تبریز در واکنش به ویدئوی ارسالی مخاطبان نصر پیرامون مسدودسازی ورودی مجتمع مسکونی شفق خیابان قانون تبریز توضیحاتی ارسال کرد.

به گزارش نصر، در توضیحات ارسالی روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز آمده است:

ضمن تشکر از همکاری های آن رسانه  وزین، پیرو نشر فیلمی درمورد مسدود نمودن ورودی آپارتمان های شفق واقع در خیابان قانون  جهت تنویر افکار عمومی جوابیه ذیل لازم است  منتشرشود.
با توجه به اینکه شرکت تعاونی واقع در مجتمع شفق هنگام ساخت و سازهای مربوط به این مجتمع به اخطاریه های شهرداری توجه ننموده و حق و حقوق شهرداری که همانا حق و حقوق شهروندی است را پرداخت نکرده و به اخطاریه ها و موارد قانونی اعلام شده هیچ توجهی نداشته و هر بار بی تفاوت به مسائل اعلامی فعالیت های خود را ادامه داده و متاسفانه اقدام به ساخت و سازغیر قانونی و بدون مجوز واحدهای تجاری در داخل مجموعه نموده به ناچار شهرداری طبق قانون اقدام به مسدود نمودن ورودی مجتمع کرده و با علم به اینکه نباید شهروندان و ساکنین این مجتمع دچار مشکل شوند مسیری به عنوان تردد موقت ایجاد شده است.
 بر اساس قانون و مصوبه های موجود مقرر گشته تا پرداخت کامل و تعیین تکلیف حق و حقوق شهرداری بلوکهایی در ورودی محوطه مجتمع شفق نصب گردد.
امید است شهروندان عزیز  توجه داشته باشند نمی توان در مورد هر اقدام غیر قانونی مماشات نمود و باید طبق نص صریح قانون عمل کرد تا حقی از شهرداری و شهروندان عزیز ضایع نگردد.
انتهای پیام/

پژوهشیار