خبر/

رسول خطیبی رسماً مدیرعامل مس سونگون شد

1401/05/13 - 12:01 - کد خبر: 70521
رسول خطیبی

نصر: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار و رسول خطیبی رسما به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

به گزارش نصر، در روزهای گذشته خبر از تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان داده بودیم که این خبر به شکل رسمی از سوی باشگاه ورزقانی تأیید شد.
در همین راستا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون عصر روز گذشته (چهارشنبه) با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.
در این مراسم از زحمات محمدرضا کافی در سمت مدیرعاملی تقدیر به عمل آمده و رسول خطیبی به عنوان جانشین او و مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون معرفی شد.
رسول خطیبی، چهره شناخته شده فوتبال استان درحالی بر مسند ریاست باشگاه مس سونگون می‌نشیند که این انتصاب انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.
این مربی تبریزی با وجود موفقیت‌هایش در عرصه مربیگری هیچ تجربه‌ای در زمینه مدیریت ندارد که همین امر باعث شده تا هجمه‌های زیادی علیه انتخاب او شکل بگیرد.
اما بعد از انجام مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون، اولین جلسه هیات مدیره جدید این باشگاه با حضور اعضای تازه‌وارد تشکیل شد.
از نکات جالب توجه این جلسه حضور بختیار حسین‌زاده در سمت رئیس و اجلال نصیری در نقش عضو هیات مدیره بود که به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.
گفتنی است، نهایی شدن تیم‌داری در لیگ دسته یک والیبال و لیگ دسته دوم فوتبال، مصوبات مهم اولین جلسه هیات مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار