خبر/

فوتبال تبریز با ششگلانی روز خوش نخواهد دید

1401/05/12 - 00:13 - کد خبر: 70369
پیشکسوت فوتبال ایران

نصر، پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: اگر به عملکرد و سابقه هیات فوتبال نگاه کنید مشخص می شود که پیش از حضور این افراد چند تیم در تبریز حضور داشتند و الان چند تیم باقی مانده است.

به گزارش نصر، در آستانه انتخابات هیات فوتبال استان، برخی مخالفان اعضای کنونی این هیات با گلایه از سلطنت ۳۰ سال ششگلانی در هیات فوتبال استان به بررسی انتخابات پیش رو پرداختند که در این زمینه ناصر فراستی پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق تیم های تراکتور، سپاهان و شهرداری تبریز در گفتگو با نصر در آستانه انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد این هیات گفت: متاسفانه در هیات فوتبال استان از همان ابتدا نفراتی را گذاشته اند که به دنبال منافع خود هستند و هرکسی منفعتی به آنها برساند، کارشان را راه می اندازند.
وی در ادامه افزود: امثال ما که فوتبالی هستیم و خاک این ورزش را خورده ایم، خارج از این گود نشسته ایم و افرادی که سر رشته ای از این ورزش ندارند در این هیات مسئولیت دارند. 
وی با گلایه مندی از عملکرد چندین ساله این هیات خاطر نشان کرد: اگر آمار عملکرد چندین ساله این هیات را بررسی کنیم مشخص می شود هیچ خروجی مثبتی نداشته اند. منی که سال ها در تیم های نامداری حضور داشتم هیچگاه به حق خود نرسیده ام و ظلمی که همشهریان خودم در حقم کرده اند در هیچ کجای کشور اتفاق نیافتاده است و حتی کارت مربی گری من را هم صادر نکردند این در حالی است که به هر فردی که خواسته اند کارت مربی گری داده اند. علاوه بر آن تمامی بازنشستگان ادارات را دور هم در این هیات جمع کرده اند و مسئولیت داده اند و هیچگاه ترک مسئولیت نمی کنند.
این بازیکن پیشکسوت تبریزی در پایان گفت: اگر به عملکرد و سابقه این هیات نگاه کنید مشخص می شود که پیش از حضور این افراد چند تیم در تبریز حضور داشتند و الان چند تیم باقی مانده و یا چند بازیکن به تیم ملی معرفی کرده اند. ششگلانی هم تا عمر دارند در این هیات هستند و به واسطه حضور ایشان فوتبال روزهای خوش خود را نخواهد دید.
انتهای پیام/

پژوهشیار