خبر/

شهردار تبریز بر ارایه خدمات محله ای در محلات کم برخوردار تاکید کرد

1401/05/11 - 11:50 - کد خبر: 70274
شهرداری تبریز

نصر: شهردار تبریز در بازدید از محله «خلجان» در حومه این شهر بر ارایه خدمات محله ای در محلات کم برخوردار تاکید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جریان بازدید از این محله همچنین دستورات لازم در خصوص مسیرگشایی و ایجاد پارک و فرهنگسرا را در محله خلجان صادر کرد.
حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای اسلامی تبریز نیز در این بازدید با ابراز رضایت از روند ارایه خدمات در محلات جنوب غرب تبریز، خواستار تداوم این روند شد تا مشکلات مردم در محلات مختلف از جمله خلجان مرتفع شود.
عضو شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و فضای سبز در منطقه خلجان در اولویت قرار می‌گیرد، گفت: مناطق الحاقی و کم‌برخوردار که ریشه تاریخی نیز داشته و ارزش افزوده برای تبریز به همراه دارد، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و مشکلات اهالی در این مناطق رفع شود.
احد صادقی، توجه به مطالبات شهروندان را از اولویت‌های مدیریت شهری تبریز اعلام کرد و افزود: در این بازدید بر اساس مطالبات شهروندان مبنی بر افزایش تعداد فرهنگسراها، اجرای مسیرگشایی در خلجان و ایجاد پارک و تاکید شهردار کلانشهر تبریز و حمایت رییس و اعضای شورا، زمینه‌های اجرایی این مطالبات فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اراضی مورد نظر برای ایجاد پارک به عنوان اراضی جنگلی برای جنگل‌کاری تعریف شده است با پیگیری و حمایت «متفکر آزاد» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، زمینه تبدیل آنها به پارک فراهم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم، مسیرهای اصلی خلجان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه فضای سبز مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار