مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم محتواسازی دینی در فضای مجازی برای جلوگیری از هجمه‌های دشمن

1401/05/09 - 15:49 - کد خبر: 70088
جلسه

نصر: مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی برلزوم محتواسازی دینی درفضای مجازی برای جلوگیری از هجمه‌های دشمن تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، روز یکشنبه، نهم مردادماه، در آیین افتتاحیه طرح بصیرت عاشورایی که با حضور مبلغان و علمای اعزامی از قم و بومی استان در محل اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: هجمه‌های متعددی درعرصه‌های مختلف به خصوص در سوگ عزاداری امام حسین (ع) را شاهد هستیم که بایستی برای مقابله با این هجمه‌ها اقدام کنیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: باید در کنار حضور در امامزاده‌ها و برگزاری مراسمات مذهبی، محفلی برای عرصه تبلیغ و جهاد تبیین فراهم شود و این عرصه به فضای مجازی نیز راه یابد.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف می‌توانند برای محتواسازی غنی ایام محرم از طریق فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
حسینی افزود: جهت دسترسی راحت تر مردم می‌توان برنامه‌های امامزاده، مراسمات و تبلیغات دینی آن را به فضای مجازی انتقال داد.
وی در ادامه با بیان این‌که وقف پشتوانه‌ای عظیم برای دست گیری از نیازمندان در اسلام است، گفت: حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترخاموشی در صدر سازمان اوقاف کشور و نگاه ویژه وی به عرصه‌های مختلف وقف در راستای ترویج دین منجر به نگاه حمایتی و توجه به این عرصه‌ها شده است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که هرچقدر عرصه وقف توانمند شود، خدمت رسانی به جامعه ارتقا می‌یابد، گفت: سنت حسنه وقف تاکنون آنچنان که باید در جامعه مطرح نشده اما در دولت حجت الاسلام رئیسی، توجه دولت به وقف افزایش یافته و این ارتقای حضور در دولت منجر به احیای سنت حسنه وقف و احیای بیش از ۸۰۰ نوع نیت وقفی خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار