خبر/

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور به مشکلات قضایی مراجعان رسیدگی کرد

1401/05/09 - 15:09 - کد خبر: 70083
علی اصغر رفاهی

نصر: رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش نصر، در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی امروز (یکشنبه ۹ مرداد) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و جزئیات پرونده آن‌ها را بررسی کرد.
در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور به استماع مشکلات و درخواست های مراجعه کنندگان پرداخت همچنین با بررسی پرونده‌هایی با موضوعات مختلف حقوقی و کیفری دستور رسیدگی را صادر کرد.
صادقی در رابطه با این دیدار اظهار کرد: در ملاقات مردمی امروز درخواست های متنوعی اعم از اصل صدور احکام، اجرای احکام، کلاهبرداری و اشکال به رأی داوری مطرح بود که بررسی های لازم صورت گرفت.
وی افزود: دستوراتی که امروز صادر شد عمدتا به اداره کل بازرسی برمی‌گردد تا موارد اجرای احکام را پیگیری کنند و اصلاح در رویه اجرایی صورت گیرد.
صادقی بیان کرد: در این دیدار راهنمایی لازم به مراجعه کنندگان انجام شد تا افراد پرونده های خود را از مسیر درست قضایی پیگیری کنند زیرا شکایت کیفری برخی مراجعه کنندگان در مسیر دیگری قرار گرفته بود یا اعتراضی که به داور داشتند، وارد نبود.
انتهای پیام/

پژوهشیار