رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

صنعت هوایی آماده برگزاری مراسم اربعین است

1401/05/08 - 11:51 - کد خبر: 69907
هواپیما

نصر: رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه در شرایط سخت صنعت هوایی بازگشت ۴۰ هزار زائر از سرزمین وحی با موفقیت انجام شد، گفت: صنعت هوایی آماده برگزاری مراسم اربعین و انجام خدمات به زائران کربلا است.

به گزارش نصر، «محمد محمدی بخش» امروز ( شنبه) در مراسم پایان عملیات حج، که با حضور وزیر راه وشهرسازی و مسوولان صنعت هوایی برگزار شد، افزود: عملیات حج با موفقیت تمام شد و ۴۰ هزار حاجی به سلامت به میهن بازگشتند.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: پروازهای بدون دغدغه و با تکریم مسافر همراه با عملیات فنی گسترده نقطه قوت پروازهای امسال بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: عملیات حج را از نظر فنی در شرایط سختی انجام دادیم خیلی ها ابهام داشتند در انجام درست این عملیات اما باکمک مجاهدان گمنام صنعت که اسمشان بر در و دیوار نیست، عملیات موفقیت آمیز انجام شد.
محمدی‌بخش گفت: در مسیر رفت و برگشت حجاج خیلی‌ها از تخصص خود مایه گذاشتند از داشتن این مهندسان که در اوج تحریم‌ها و در سخت ترین شرایط صنعت هوایی آبرومندانه عملیات حج را انجام دادند تشکر می‌کنم.
کاپیتان محمدی بخش تصریح کرد: شکر گزاری عملیات آبرومندانه حج امسال که با عنایت خداوند انجام شد، گرامیداشت مراسم اربعین است. صنعت هوایی آماده برگزاری عملیات اربعین وانجام خدمات صادقانه به زایران کربلا است.
انتهای پیام/

پژوهشیار