نشان همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر سهند رونمایی شد

1401/05/07 - 12:12 - کد خبر: 69850
غلامرضا اقبالی

نصر: ظهر امروز در آیینی با حضور رئیس، دبیر، اعضای شورای عالی راهبردی و روسای کمیته‌ها، نشان همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر جدید سهند رونمایی شد.

به گزارش نصر، غلامرضا اقبالی، سرپرست شرکت عمران سهند در این جلسه اظهار کرد: همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری یکی از فرصت‌های مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های شهر جدید سهند و همچنین برقراری پل ارتباطی و آغاز تعاملات بین سرمایه‌گذاران و شرکت عمران سهند است.
او ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با برگزاری این همایش در ابعاد ملی توجه سرمایه‌گذاران را به شهر جدید سهند و پتانسیل‌های بالقوه آن جلب کنیم و همچنین بتوانیم با ارائه بسته‌های مناسب سرمایه‌گذاری، در پیشبرد اهداف و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و رفاهی شهر گام‌های بلندی برداریم.
سرپرست شرکت عمران سهند در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: اگر چه آغوش ما همواره به روی سرمایه‌گذاران عزیز که دغدغه آبادانی سرزمین خودشان را دارند باز است، اما توجه‌ ویژه‌ای به ارزیابی فنی و مالی سرمایه‌گذار داریم تا مبادا افراد سودجو به نام سرمایه‌گذار و با قصد تاراج بیت‌المال وارد کار شوند.
اقبالی همچنین با تاکید بر اینکه امنیت، لازمه فضای سرمایه‌گذاری است، گفت: شفافیت و سلامت، ضامن سرمایه‌گذاری مفید است و امیدوارم بتوانیم در این همایش با ایجاد اشتیاق و فراهم‌سازی بسترها،  در آبادانی شهر جدید سهند که نگین آذربایجان است، موفق باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار