شهردار منطقه ۳ تبریز خبرداد؛

شروع عملیات کف سازی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی باغشمال

1401/05/06 - 21:58 - کد خبر: 69845
پارک باغشمال

نصر: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با کف سازی به متراژ ۵۳۰۰ متر مربع ، عملیات عمرانی فاز دوم پارک باغشمال در مساحتی معادل ۵ هزار مترمربع تداوم دارد.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر، افزود: با توجه به بزرگی مساحت پارک باغشمال و لزوم استفاده هر چه سریع تر شهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز، مطابق برنامه ریزی ها فاز اول این پارک در ۴۶ هزار متر مربع سال گذشته احداث ، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون عملیات عمرانی در ۵۳ هزار مترمربع  فاز دوم  تداوم دارد.
وی با علام این خبر که عملیات عمرانی جهت احداث فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، افزود: هم اکنون عملیات رگلاژ و تسطح پیاده راه های این پارک در حال انجام است که به زودی کف سازی این پیاده راه ها شروع خواهد شد.
وی افزود: این پیاده راه های اصلی و فرعی با کف پوش های بتنی پیش ساخته کف سازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در کنار کف سازی پیاده راه ها عملیات جدول گذاری نیز شروع خواهد شد.
شهردار منطقه ۳ ادامه داد: این عملیات  به متراژ ۵۳۰۰ متر مربع از ضلع جنوبی کلاه فرهنگی شروع شده و تا امتداد خیابان آزادی ادامه خواهد داشت.


وی گفت: وسعت فضای سبز مجموعه تاریخی - فرهنگی باغشمال در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۳ قابل توجه است به طوری که بر افزایش سرانه فضای سبز سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ به مقدار نیم مترمربع می افزاید.
انتهای پیام/

پژوهشیار