رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

توسعه عدالت محور از رویکردهای بنیاد مستضعفان است

1401/05/06 - 16:26 - کد خبر: 69828
بازدید

نصر: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اشاره به اینکه توسعه عدالت محور از رویکردهای اصلی بنیاد است، گفت: با اجرای طرح های زیرساختی و اختصاص اعتبارات ویژه درصدد کم کردن فاصله شهرستان های محروم و کم برخوردار با سایر شهرستان ها هستیم.

به گزارش نصر، سید پرویز فتاح در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق به مشارکت دستگاه‌های دولتی با بنیاد علوی در اجرای پروژه های شهرستان تاکید کرد و گفت: تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام بنیاد و پیگیری مطالبات درخواستی شهرستان از مدیران بنیاد در دستور کار قرار دارد.
وی به کمک‌های بنیاد مستضعفان به چاراویماق اشاره و بیان کرد: ۲ دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات نوین به ارزش ۶ میلیارد تومان و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه در مرحله نخست به این شهرستان اختصاص یافته است و در صورت جذب آن، ۵۰ میلیارد دیگر نیز تخصیص پیدا خواهد یافت.
فتاح ادامه داد: پرداخت تسهیلات مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد، اختصاص کمک هزینه بلاعوض در حوزه های عمرانی به مبلغ ۵ میلیارد تومان به شهرداری قره آغاج، تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای هزینه امور فرهنگی و مساجد روستاهای شهرستان، تخصیص ۳۲ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام بنیاد علوی و کمک و پیگیری اجرای پروژه بوستان علوی در چاراویماق از دیگر اقدامات حمایتی بنیاد است.
وی اضافه کرد: پیگیری مطالبات شهرستان در حوزه های عمرانی و سرمایه گذاری به منظور اشتغالزایی توسط هلدینگ های اقتصادی بنیاد مستضعفان و تهیه و توزیع ۶ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای اقشار مستضعف شهرستان از دیگر برنامه‌های بنیاد مستضعفان در چاراویماق است.
توکلی فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه ضمن دعوت از هلدینگ های بنیاد مستضعفان در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان از مسئولان بنیاد مستضعفان درخواست کرد تا در رفع مشکلات حوزه های آموزشی، بهداشتی، شهری، عمرانی، اشتغالزایی، کشاورزی و فرهنگی شهرستان مساعدت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بازدید از برخی روستاهای چاراویماق از جمله قرخ‌ بلاغ و پروژه‌های بنیاد علوی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری از برنامه‌های سفر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به این شهرستان بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار