معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

رعایت اصول ایمنی و مهندسی در اجرای پروژه‌های مسکن آذربایجان شرقی ضروری است

1401/05/05 - 17:26 - کد خبر: 69753
جواد رحمتی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر توجه حداکثری به رعایت اصول ایمنی و مهندسی در اجرای پروژه‌های مسکن تأکید کرد و گفت: این مهم جزو اولویت‌های اصلی شورای مسکن استان می باشد.

به گزارش نصر، جواد رحمتی روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان، گفت: رعایت اصول ایمنی و فنی مهندسی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید در بالاترین سطح از حساسیت و توجه قرار داشته باشد.
وی با اشاره  به ساخت‌ و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی مسکن، آن را فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواند.
رحمتی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر بانک‌ها نسبت به ارائه تسهیلات مسکن، گفت: مطمئنا چنین حمایتی از سوی بانک‌ها در اجرای هر چه بهتر و البته باکیفیت‌تر طرح بزرگ نهضت ملی، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم نقش پررنگی خواهد داشت.
وی افزود: تمامی دستگاه‌ها موظفند از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در راستای سیاست‌های ابلاغی و اولویت‌دار دولت حمایت کنند.
در این جلسه گزارش آخرین وضعیت تامین اراضی، پرداخت تسهیلات بانکی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مربوط به طرح نهضت ملی مسکن به تفکیک شهرستان‌های استان مورد بحث قرار گرفت.
۵۵ هزار و ۷۳۰ متقاضی مسکن در آذربایجان شرقی در قالب طرح نهضت ملی حائز شرایط شناخته شده اند و عملیات اجرایی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در این استان آغاز شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار