فرمانده انتظامی شبستر خبر داد:

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در شهرستان شبستر

1401/05/03 - 11:43 - کد خبر: 69455
سرقت

نصر: فرمانده انتظامی شبستر از دستگیری سارقان خودرو و لوازم اماکن خصوصی و کشف پنج دستگاه خودرو به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبر، سرهنگ سید لطیف حسینی اظهار کرد: در طول هفته‌های گذشته پس از سرقت چندین خودرو و لوازم خانه باغ‌ها به صورت مستمر در شهرستان تیمی متشکل از عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد و شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با همکاری سایر نیرو‌های اطلاعاتی، نظامی و همچنین مرجع قضایی شهرستان شبستر چهار سارق دستگیر شدند که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند.
سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۲۶ فقره اعتراف کردند و پنج دستگاه خودرو و اقلام مختلف سرقتی به ارزش یک میلیارد تومان کشف شد که بعد از سیرمراحل قانونی به مال باختگان تحویل داده می‌شود.
وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه‌ تعامل با شهروندان است افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان نمی‌توان به امنیت رسید بنابراین از شهروندان تقاضا می کنیم ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک درخصوص سرقت را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار