رئیس سازمان صمت لستان خبر داد:

تشکیل ۱۷۳ میلیارد تومان پرونده تخلفاتی توسط صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی

1401/05/02 - 19:06 - کد خبر: 69410
صابر پرنیان

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سپری شده از سال جاری سه هزار و ۳۶۱ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش یک هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال توسط معاونت بازرسی این سازمان تشکیل شد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در چهارماهه امسال ۲۷ هزار و ۳۹۷ مورد بازرسی و نظارت توسط بازرسان این سازمان انجام شده، افزود: در این مدت هشت هزار و ۱۴۹ مورد بازرسی نیز توسط گشت های مشترک انجام شده که در این گشت ها یک هزار و ۸۹ پرونده تشکیل شده است.
وی ادامه داد: گشت های مشترک با تعامل و هماهنگی اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، حفاظت اطلاعات سپاه، شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی ، شرکت پخش فراورده های نفتی، استانداری و سایر ادارات اجرایی شد.
پرنیان با اشاره به شکایات مردمی دریافتی از زمان اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها تا پایان تیر ماه نیز گفت: مجموع گزارشات مردمی دریافتی قابل رسیدگی در این مدت چهار هزار و ۵۸۸ مورد بوده که از این تعداد سه هزار و ۲۱۱ مورد مربوط به جهاد کشاورزی و یک هزار و ۳۷۷ مورد مربوط به صمت است.
وی اهم موضوعات مطروحه توسط مردم در ستاد خبری ۱۲۴ را موضوعات مرتبط با نان از جمله کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری و مشکلات مربوط به کارتخوان های جدید نصب شده در نانوایی ها، گزارشات مربوط به افزایش قیمت تخم مرغ در سطح عرضه، گزارشات مربوط به گرانفروشی لبنیات ، کره ، ماست دبه ای و دوغ، بالا بودن میزان تماس ها از گرانفروشی پارکینگ ها در سطح شهر،دریافت گزارشاتی مبنی بر گرانفروشی سس مایونز ، بستنی ، نوشابه ، آب معدنی مخوص در مراکز عرضه بین راهی و بوستان های سطح شهر و همچنین گزارشاتی در خصوص افزایش بهای گاز ، برق و آب عنوان کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار