رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

اعضای شورای استان صادقانه به سوگند خود وفادارند

1401/04/30 - 16:16 - کد خبر: 69154
شهرام دبیری

نصر: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به نمایندگی از جامعه 6 هزار نفری شورا صادقانه به سوگند خود در انجام هر چه بهتر وظایف پایبند بوده و تمامی تلاش خود را برای حمایت از شهرداران منتخب در جهت ارتقای خدمات به مردم انجام خواهیم داد.

به گزارش نصر، همایش شوراهای اسلامی و شهرداری های سراسر آذربایجان شرقی با محوریت نقش شوراها و شهرداری ها در توسعه استان صبح امروز 30 تیر برگزار شد.
"شهرام دبیری" بعنوان اولین سخنران و رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق قانون مدیریت شهر، بر عهده شهرداری و شوراها است و در استان ما همه شورا ها و شهرداران تلاش می کنند وظایف خود را تا بدرستی عمل کنند.
وی ادامه داد: اعضای شورای استان تمامی تلاش خود را برای اتحاد و نظارت برعملکرد شورا ها در دستور کار خود قرار داده اند.
دبیری با تاکید بر رفع مشکلات موجود از نمایندگان مجلس خواست: مشکلاتی در رابطه با قوانین کشوری وجود دارد که باید اصلاح شوند و از مسئولین و نمایندگان استانی می‌خواهیم تا نسبت به رفع این مشکلات تلاش کنند. 
وی با اشاره به موضوع درآمد پایدار، اضافه کرد: در شورای عالی استان ها پیگیر این موضوع هستیم و نیازمند کمک نمایندگان مجلس در راستای درآمد پایدار شهرداری ها داریم.
عضو شورای شهر تبریز گفت: مدیریت واحد شهری در کل دنیا بصورت یکپارچه وجود دارد و ما در مدیریت شهر ها نیازمند مدیریت یکپارچه هستیم که در این مورد هم قدم هایی برداشته ایم. 
رییس شورای اسلامی استان مطرح کرد: به نمایندگی از جامعه 6 هزار نفری شورا صادقانه به سوگند خود در انجام هر چه بهتر وظایف پایبند بوده و تمامی تلاش خود را برای حمایت از شهرداران منتخب در جهت ارتقای خدمات به مردم انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار