خبر/

بازدید سفرای خارجی ۱۶ کشور از نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی

1401/04/29 - 11:18 - کد خبر: 68985
سازمان بهزیستی کشور

نصر: سفرای خارجی ۱۶ کشور در ایران همچنین نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی از نمایشگاه دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور موسوم به «بالاترین خدمت» در باغ موزه قصر دیدن کردند.

به گزارش نصر، سفرای خارجی و نمایندگان کشورهای اندونزی، مالزی، کنیا، عمان، اتریش، برزیل، ساحل عاج، لبنان، بولیوی، نیکاراگوئه، نیجریه و نمایندگان یونیسف و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران از جمله بازدیدکنندگان از نمایشگاه «بالاترین خدمت» بودند.
علی محمد قادری معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این دیدار گفت: هفته بهزیستی فرصت خوبی بود تا بتوانیم از نزدیک با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در ایران گفت و گو کنیم.
وی با خوش آمدگویی به سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی در ایران به ویژه خانواده آنها افزود: سازمان بهزیستی یک سازمان مقدس است که مولود انقلاب اسلامی بوده و حدود ۴۲ سال است که در حوزه‌های اجتماعی، حمایتی و امدادی فعالیت می‌کند.
به گفته وی، هفته بهزیستی گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌ها  همچنین معرفی خدمات بهزیستی در حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی، خدمات پیشگیرانه و سایر خدمات در سطح کشور بود.
وی هدف از این دیدار را ایجاد همسویی و هم‌افزایی استراتژیک بین دولت جمهوری اسلامی با کشورهایی که از برگزاری این نمایشگاه استقبال کردند، عنوان کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور ابراز امیدواری کرد که انتقال دانش و تجربه ماحصل این دیدار باشد.
نمایشگاه دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور موسوم به «بالاترین خدمت» همزمان با آغاز هفته بهزیستی از ۲۵ تیر جاری در چند بخش از جمله ارائه دستاوردها و توانمندی‌های جامعه هدف در ۳۰ استان  کشور در قالب ۳۰ غرفه، معرفی و ارائه خدمات منتخب ستادی از جمله بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره و خدمات توانبخشی در قالب ۲۲ غرفه همراه با اجرای برنامه‌های هنری در دو بخش هنرمندان جامعه هدف و سایر هنرمندان و یک غرفه دوستدار کودک در محل باغ موزه قصر برگزار شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار