به مناسبت عید غدیرخم/

آزادی ۲ زندانی غیرعمد با هزینه سفره عقد زوج تبریزی

1401/04/28 - 14:08 - کد خبر: 68904
عروسی

نصر:  زوج تبریزی هزینه سفره عقد خود را جهت آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی صرف نمودند.

به گزارش نصر، زوج تبریزی با برگزاری مراسم عقد خود در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی موجبات آزادی دو نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی را فراهم نمودند.
این دو زوج که نیت کرده بودند در ابتدای زندگی خود گره از کار بنده ای گشاینده با حضور در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ، عروس و داماد هرکدام آزادی یک زندانی غیرعمد را فراهم نمود.
این دو زوج برای آزادی ۲ زندانی که یکی از زندانیان با محکومیت مالی از اسفند ماه در زندان بود کمک کردند و مددجوی مورد نظر امروز از زندان آزاد و یکی از محکومین مالی که از فرودین ماه در زندان بودند با کمک این زوج و ستاد دیه استان فردا از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود باز خواهد گشت .
مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ضمن تجلیل از این امر ارزشمند و خداپسندانه زوج تبریزی گفت: این زوج که در مکتب ولایی بزرگ شدند بهترین کار ممکن را در ابتدای زندگی خود انجام دادند و امیدواریم این امر خداپسندانه همانند سنت حسنه در تبریز و استان فرهنگ سازی بشه و جوانان در ابتدای زندگی به همونوعان خود که گرفتار شده اند کمک کنند .
رسول تقی پور افزود : در ماه گذشته نیز زوج دیگر تبریزی جهت آزادی زندانیا غیرعمد کمک کرده بودند که این بار زوج تبریزی با برگزاری مراسم عقد خود در محل ستاد دیه استان اولینی دیگر در شهر اولین ها ثبت نمود .
انتهای پیام/

پژوهشیار