سرپرست سازمان آتش‌نشانی میاندوآب خبر داد:

غرق شدن پنج نفر هنگام شنا در میاندوآب

1401/04/28 - 10:03 - کد خبر: 68846
غرق شدن، غرق شدگی

نصر: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ میاندوآب از غرق شدن سه پسر نوجوان در حین شنا خبر داد و رئیس هلال احمر شهرستان رامسر نیز غرق شدن یک پدر و پسر در دریای خزر را تایید کرد.

به گزارش نصر، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ میاندوآب گفت: این سه پسر نوجوان ۱۲، ۱۳ و ۱۶ ساله بودند که در حین شنا دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند. نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند ولی نیروهای مردمی پیکر این سه نوجوان را از آب بیرون کشیدند و توسط نیروهای آتش‌نشانی به سردخانه گلشن زهرا منتقل شدند.
سامان محمدی افزود: هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان جوانان برای شنا کردن به رودخانه‌ها و یا سدها می‌روند که به‌دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.
غرق شدن پدر و پسر ترکیه ای در رامسر
پدر و پسر اهل کشور ترکیه که به رامسر سفر کرده بودند هنگام شنا در دریا غرق شدند.
علی محمد فاضلی، رئیس هلال احمر شهرستان رامسر شامگاه شنبه با تأیید خبر مرگ این پدر و پسر اهل کشور ترکیه بر اثر غرق شدگی در دریای خزر به ایرنا گفت: این پدر و پسر ۴۵ و ۱۰ ساله حوالی ساعت ۲۰ در ساحل محدوده کتالم و سادات شهر غرق شدند و پیکر آنان به پزشکی قانونی منتقل شده است. تمامی اعضای این خانواده پنج نفره ترکیه‌ای باهم وارد دریا شده بودند که امدادگران موفق شدند سه نفر از اعضای این خانواده را نجات دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار