رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

پیشکسوتان در بسیاری از حوزه‌ها الگو هستند

1401/04/26 - 15:11 - کد خبر: 68754
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی

نصر: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفـت: پیشکسوتان ارتش در بسیاری از حوزه‌ها از جمله در شجاعت و نجابت الگوی ما شاغلان هستند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، در آئین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان این سازمان با تبریک عید سعید غدیر خم و با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) که فرمودند: «البَرَکَةُ مَعَ أکابِرِکُم» یعنی برکت با بزرگتر‌های شماست، گفت: شما پیشکسوتان عزیز برکت ما شاغلین هستید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه پیشکسوتان در بسیاری از حوزه‌ها الگوی ما هستند، گفت: این عزیزان در شجاعت الگو هستند و در ۸ سال دفاع مقدس این نکته را ثابت کردند. در نجابت هم همیشه الگو هستند. پیشکسوتان ما با عقلانیت صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتند، اما نگذاشتند واکنشی از آنان سربزند که خدای ناخواسته انقلاب، شهدا و امام شهدا دشمن‌شاد شوند و قطعا این رفتار و منش این عزیزان به پشتوانه ایمان و اعتقاد قلبی و راسخ آنان به ارزش‌های انقلابی و اسلامی بوده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها در قله ایستاده، جز چند مورد که یکی از آن‌ها معیشت است و این موضوع را هم ان‌شاء‌الله نظام اسلامی مرتفع خواهد ساخت، گفت: بسیاری از دستاورد‌های ارزشمند امروز کشورمان مدیون تلاش و ایثار شبانه روزی و بی وقفه شما پیشکسوتان عزیز است و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم و خودمان را عاجزتر از آن می‌بینیم که بتوانیم از شما تشکر و قدردانی کنیم.
حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: اینکه می‌گوییم ارتش ما انقلابی است، در حقیقت انقلابی قبل از انقلاب است و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رشادت‌های بی نظیر بسیاری از افسران مومن، ولایی و انقلابی ارتش آن زمان در همراهی و تبعیت از امام (ره) تسریع یافت و به ثمر نشست و سپس در ۸ سال دفاع مقدس شما پیشکسوتان حماسه‌ها آفریدید و پای حسین زمانتان ماندید و ایستادگی کردید و این بار در تاریخ حسین (ع) شهید نشد بلکه یزید‌های زمان بودند که با غیرت و صبوری شما و خانواده‌های شما به هلاکت رسیدند.
نماینده، ولی فقیه در ارتش در ادامه تصریح کرد: برگزاری این همایش معنوی و صمیمی در پاسداشت و تکریم پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی آجا که با همکاری و مشارکت کانون بازنشستگان ارتش انجام شد، برای ما موجب افتخار و مباهات است و امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه کانون بازنشستگان، مطالبات و خواسته‌های بحق عزیزان پیشکسوت و وابسته هرچه سریعتر مرتفع شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار