لایحه شهرداری تصویب شد:

مساعدت به درمان یکی از پرسنل شهرداری

1401/04/26 - 12:54 - کد خبر: 68728
کمیسیون برنامه و بودجه

نصر: لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت به درمان یکی از پرسنل تامین نیرو شاغل در شهرداری منطقه ۳ به لحاظ مصدومیت در حین انجام وظیفه در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب اعضا رسید.

به گزارش نصر، علی نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه در هشتاد و دومین جلسه علنی با ارائه توضیحاتی در خصوص این لایحه بیان کرد: یکی از کارکنان تامین نیرو شهرداری در حین انجام وظیفه دچار مصدومیت شده و شهرداری برای مساعدت از وی لایحه ای به شورای شهر ارجاع داده است.
وی ادامه داد: مبلغ این لایحه ۵۴ میلیون بوده که حدودا ۳۰ میلیون آن پرداخت و ۲۴ میلیون هم هر سه ماه یک بار برای هزینه درمان باید پرداخت شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: چون این موضوع از بودجه تعریف شده در کمیته رفاه خارج بود شهرداری آن را در قالب لایحه به ما ارجاع داده و ما در کمیسیون بررسی کردیم و با کلیات موضوع موافقت شده و مورد تصویب قرار گرفته است.
احد صادقی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص بیان کرد: از شهرداری بابت حمایت از قشر زحمتکش کارگری تشکر می کنیم.
وی اظهار کرد: نیروهایی که در خط مقدم درگیری ها هستند و در خیابان ها فعالیت می کنند دچار سانحه و مشکل می شوند بعضا بودجه کمیته های رفاهی کفاف نمی دهد و مساعدت آنچنانی صورت نمی گیرد.
صادقی خاطرنشان کرد: پیشنهادمان برای اینگونه موارد چنین است که در سال بعد سقف این مورد را افزایش دهیم تا شهرداری اختیار بیشتری داشته باشد و در خصوص حمایت به این افراد سریعا اقداماتی را اتخاذ کند. شهرام دبیری، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این باره بیان کرد: بهتر است در موارد خاص با نظر کمیته و همچنین تصمیم شهردار اقدامات لازم عملیاتی شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار