مجری نمایشگاه طلا و جواهر تبریز مطرح کرد:

ارائه تازه های علمی در حوزه طلا و جواهرات در نمایشگاه تبریز

1401/04/26 - 12:58 - کد خبر: 68579
محمود بندرچی

نصر: مجری نمایشگاه طلا و جواهر تبریز گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه های علمی در حوزه طلا و جواهرات است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می شود و در کنار آن نیز هدف ما عرضه محصولات و آشنایی آخرین ماشین آلات وابسته به تولیدکنندگان در تبریز است.

به گزارش نصر، نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا، جواهرات، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، بدلیجات و ماشین آلات مربوطه تبریز نقطه ای کانونی برای نقش آفرینان اصلی صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی است، همچنین فرصتی طلایی برای رقابت در تولید، بازاریابی و فروش در نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا، جواهرات، نقره، سنگهای قیمتی، ساعت، بدلیجات و ماشین آلات مربوطه تبریز است.
نمایشگاه های بین المللی و تخصصی تبریز یکی از بهترین راه های معرفی تکنولوژی های نو و پیشرفته در زمینه های علمی، صنعتی، تجاری و سرمایه گذاری با هدف کسب کاربرد های مطلوب و دستیابی به بهترین پسشرفت های حاصل شده با توجه به ظرفیت و سهم ایران در صادرات جهانی است.
می توان از نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا، جواهرات، نقره، سنگهای قیمتی، ساعت، بدلیجات و ماشین آلات مربوطه ایران تبریز به عنوان بزرگترین تجمع گروه های طلا و جواهرات در ایران نام برد و گفت شرکت کنندگانی از شهرهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
این نمایشگاه از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد طلا و جواهرات ایران و بزرگترین و پیشتازترین رویداد طلا و جواهرات و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده طلا و جواهرات با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای طلا و جواهرات است. 
نمایشگاه به بازدید کنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات طلا و جواهرات را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در طلا و جواهرات را می دهد.


 
در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفتگویی با "محمود بندرچی" مجری شانزدهمین دور این نمایشگاه به شرح زیر گفتگویی کردیم.
بندرچی گفت: شانزدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگها وصنایع وابسته، عصر چهارشنبه 22 تیر با حضور مقامات استانی و مسئولین و فعالین صنف طلا و جواهر کشور در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تبریز آغاز به کار کرد.
وی افزود: در این نمایشگاه که بعد از 10 سال برگزار شده است 80 شرکت کننده داخلی و نمایندگی کمپانی های خارجی در حوزه های مختلف این صنعت و از شهرهای مختلف حضور دارند.
مجری شانزدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگها وصنایع وابسته گفت: در نمایشگاه طلا و جواهر تبریز که در مساحتی حدود 10 هزار متر مربع برگزار شده است، روسا و فعالین صنفی از سراسر کشور برای بازدید حضوری فعال دارند.
وی به استقبال خوب مردم پرداخت و گفت: خوشبختانه در این نمایشگاه حضور مردم خوب بوده و غرفه داران توانستند محصولات خود را به مشتریان عرضه نمایند.


 
وی در ادامه به هدف اصلی برگزاری نمایشگاه پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه های علمی در حوزه طلا و جواهرات است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می شود و در کنار آن نیز هدف ما عرضه محصولات و آشنایی آخرین ماشین آلات وابسته به تولیدکنندگان در تبریز است.
بندرچی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم نمایشگاه را بهتر از امسال و با حضور بیشتر شرکت ها و کمپانی های مطرح دنیا در تبریز برگزار کنیم.
شانزدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، سکه و صنایع وابسته تبریز تا 25 تیرماه، از ساعت 16 الی 22 در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی پذیرای علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار